SvenStrombergOrphanageHome

Sa heter barnhemmet som vi sa hejda till idag. Vi var dar for sista gangen. Sorgligt.. alltid sorgligt med HEjda. Usch.. Julietta, sekreteraren, e sa rolig! haha, vi fann varandra.. helt galen.. Jag lisa och linn var ute pa stan och kopte fotbollar. de ville att vi skulle betala 15.000 for en, men tillslut fick vi 2 for 10.000! bra dar!
Sen tog vi taxi till barnhemmet i Newland. Taximannen visste inte var det var, men tillslut hittade vi aven dit. Vi blev bjudna pa fika pa barnhemmet av Julietta, sa da bjod vi aven in taximannen. haha, da visade det sig att de gatt i samma klass pa gymnasiet. haha.. komiskt.. kul kul..jag visade julietta mina bilder fran sverige. alltid lika uppskattat!
Vi gav dem bollarna, skrivbocker och mitt langhopprep. De blev sa glada sa. Barnen borjade leka direkt med det. Kilinzi var sjuk denna dag, sa vi traffade honom inte. lika skont det, sa slapp vi forklara hur vi kande.. men ska ringa honom senare imon eller ngt.
farval allihopa, och sen kom regnet nar vi akte hem.. haha, som vanligt sprang massa barn efter oss.

Nu ar det kvall.. och jag har bara SoftaT! alla andra var ute och at, men jag kande att jag behovde trycka pa pause. Va lite ensam och kanna efter.. mycket skont..mmm..har duschat och bara relaxat..skrivit lite..

innan idag hamtade jag ut min klanning! hahah! sa fin var den! speciellt tyget.. det var inte sa bra sydd tyvarr.. det hade mamma gjort battre! sorry. men billigt var det iaf! fick en fin lite sjal till.. haha, sota!
Lisas blev ocksa supersnygg!! ojojoj.. sa imon ska dagen agnas at att hitta mer tyger och ga till sommerska! vi ska bada ga till lisas, for hon var grym!! jag vill ha minst ett par byxor och en kjol! oh yes!
Det blir en skon och bra dag.. mkt bra.. men vi gar alltid upp kl 8 har, for frukosten serveras fram till 9.. pannkakor och vitt brod! sa jag kakar frukt och grot som jag tar med mig sjalv.. nagon matta far det val vara!! haha..

Jag har bestamt mig for att satsa pa en sak i sommar.. Korkortet!!! ohh, jag vill jag vill! ska verkligen forsoka.. PG, far jag komma och bo hos dig da, och gora ett forsok? det vore GULD vart!!

sen vill jag till norge och jobba, efter svenska sommaren..och sen resa lite.. det vore gottt...

nu ska jag fortsatta skriva lite i min bok, ute i denna skona kvallsvarme!
Vi hors o ses mina kara.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0