vilken miss!!

ajajajajaj! det var meningen att jag, johannaH och annika skulle ta bussen i morse till Mwanza, harifran MOshi.. men icke! vi missade den, p.g.a. mig! typiskt! haha, men det gor val inget da.. far ta en lugn chilldag har...skriva lite, lasa lite, ga runt lite. och hamta min andra klanning som en tjej sytt upp at mig!! aahh, spannande.. den blir nog sa fin sa fin! iagar hamtade jag och lisa vara byxor som blivit uppsydda. de var riktigt snygga! kul. men tyvarr var lisas snappet snyggare, precis som med de forra klanningarna vi fick uppsydda. usch, fy for lisa! hon ska alltid va varst.. men jag alskar den fina tjejen anda, hon e bra ska ni alla veta! :)

Okej, men vi missade bussen, for att jag trodde den avgick kl 6.30. men det var ju 5.30. dligt av mig att inte kolla nogrannare pa biljetten. men men.. vad gora.. vi far anvanda de imon istallet iaf... sa da bar det av till staden Mwanza som ligger vid Viktoriasjon.. harligt harligt, med en kuststad!
vi ska besoka ett barnhem, och VI-skogen, ( ni vet den skogen som det star om pa konsums pasar, att de stottar).. intresant! sen ska vi leva lite lyx.. ta baten pa sjon och glassa... Glassigt!

nu sk jag borsta tanderna.. sen far vi se vad som hander.. Puss O kram!

Kommentarer
Postat av: farmor

Idag har varit till Dagiset hos Gunilla med kläder till dockorna så nu kan de gå!!! Allt bra njut av sjöliver och att ni kommer med bussen Kram Farmor

2009-02-27 @ 17:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0