Lazy Days!

HeeeY!

haha, jag har en bloggg. många ogillar det.. jag vet inte vad jag gör. jag bryr mig inte så mycket. tycker bara det är skönt att skriva lite. för min egen skull.. haha, för jag vet ju att jag har typ en läsare. -min bror!
jag håller med en av mina vänner att det är lite onödigt att lägga ut sitt liv så här på internet.. vart vill man komma lixom?
likaså är det med en massa bilder man lägger ut på det nya innestället facebook... speciellt massbilder på sig själv i olika ställningar. men men, whata fuck?
Bara gör det du känner för, så länge du inte sårar allt för många!

min tid i göteborg var bra. nyår var bra.. tiden efter med både johan och paulinn var heeeeeeeeeeeeelt fantastisk! hur gött som helst.. jag njöt varje sekund..

nu är jag ledig en massa dagar och ska mest dega...göra massa nyttiga och viktiga saker såsom läsa, skriva, handla, packa väska och köpa en videokamera!

Ha de fint allesammans. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0