goda vanners lag!

ohh, nu sitter jag pa adams intrenetcafe med emma och lisa. fina fina. oohhlalal.. jag kom hit idag for att vi tillsammans ska betala flygresan till lamu, dit vi aker pa mandag! ahh, det kommer bli sa himla skont.. nastan tva veckor semester pa en lyxstrand! och med klassen. det ar sa himla kul att traffa dom..nastan alla har ju varit o klattrat pa MOunt Kenya nu, lite avis ar jag minsann! men men, det far bli nasta gang!!
sa denna vecka har jag varit pa barnhemmet. barnen ar toksota.. sorgligt kommer det bli att lamna dom.. ohh, jag kopte en mp3-spelare till en kille igar. som han sak dela med de andra killarna pa hemmet. han hade onskat sig en, och blev sa himla glad!!! fatta vad kul att se den gladjen och lyckan som fanns hos honom.. det var robert.. jag vet att jag namnt honom tidigare. en san himla fin kille pa 14 ar! det var verkligen vart att lagga 300 kr pa honom! 
 
jags ka tillbaka till barnhemmet med isabella snart.. ska bara ata lunch med alla har forst, och saga hejda till sven! han aker hem idag.. helt sjukt att sa manga redan har akt hem, att de nu ar pa andra sidan jordklotet! sjkut att tanka sa.. men men, jag e inte bitter over att vara har! har massa tokenergi efter att ha traffat lisa och klassen igen nu.. sa det kommerbli en underbar tid, resterande av resan. oh yes!

imon ska barnen ha kyrka.. da ska det sjungas och dansas massor, sa da har jag filmkameran i hogsta hugg! underbart.. sen blir det hejda for denna gang. ska in till stan hit och sova med alla andra, for att sen aka till flygplatsen pa mandag... till lamu!
Men jag ska tillbaka till barnhemmet och saga hejda en sista gang, for de ska skjutsa oss till flygplatsen nar vi ska hem till sverige. personalen som jobbar dar.. ahh,, undra hur manga tarar som kommer att fallas..

halla, klart jag ser alla kommentarer PG! jag blir jatteglad!! vad kul, da ses vi forhoppningsvis hos dig i sommar, om inget annat hander. hhaha,,men jag ska verkligen forsoka! jag e sa sugen pa att flytta till ne lagenhet ocksa.. till skane!! jag vill jag vill! vi far helt enkelt se vad som hander i livet.

Okej,, vi hors och ses igen! hoppas varldens basta familj har det bra! harligt med dina blabarsmffins forresten farmor! jag blir sa glad nar du skriver!

PUSS o kRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0