LAMU!

hej hej hej!

Nu ar  jag tillsammans med 8 klasskompisar pa on lamu, som ligger utanfor kenya. det ar jattefint och vaaldigt varmt! underbart! nu ar det sol och bad som galler. men det ar sa himla varmt, sa man kan inte sitta i solen allt for lange. blir mest promenader pa stranden! och ja, solkramen ar pa hela tiden! jag har brant mig lite innan, men nu e jag fit for fight igen!
vi har det hur bra som helst! bor i ett stort lyxigt hus vid stranden. for oss sjalva! sa bra! vi kan laga mat sjalva, sa det lbir inte sa dyrt. betalar endast 1070 for 10 natter! bra! vi har ett stort tak vi kan vara pa.. dar det aven finns en sang som jag sover i ibland, under stjarnorna! lovely! det ar sa lugnt och fint har. inte sa manga turister.. sa alla glor ju anda som tusan. och det ar musllimsk kultur har. sa vi klassas ju som nakna eftersom vi inte bar sloja och allt deartill som alla andra kvinnor har. usch, stackars ddom! man far inte visa kna och axlar har, men ibland bryter jag faktsikt mot den lagen. hemskt ju! fortryckta stackare!
men men, jag har det bra har iaf.. ska forsoka intervjua en kvinna och se vad hon tycker om allt.. om jag vagar och lar kanna nagon saklart.

tyvarr har jag inga pengar pa min mobil sa kan inte messa! jag har tappat mitt kenya simkort, sa jag har mitt tanzania, och det gar inte att fylla pa nu nar jag ar i kenya. sa det blir inga sms tyvarr! men jag mar bra och lever har gott!

hors och ses snart! bara knappt tva veckor kvar innan jag ar i svergie!  cooolt!

PUSS o KRAM!

Kommentarer
Postat av: Petter Snive

jag längtar efter att få träffa dig vid påsk !!

åååh, kul !!

jonathan kommer också med hem till tranås då.

han tycker med det ska bli kul och se dig.

PUSSPUSS och NJUT av den sista TIDEN :)

<3

2009-03-22 @ 13:16:02
Postat av: farmor

Nu är det inte så många dagar kvar så njut av den tiden. ska bli roligt att få "prata" med dej och höra din röst. Ha de Kram farmor

2009-03-26 @ 21:33:45
Postat av: farmor

Nu är det inte så många dagar kvar så njut av den tiden. ska bli roligt att få "prata" med dej och höra din röst. Ha de Kram farmor

2009-03-26 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0