okej okej!


nu sitter jag pa samma stalle som igar..trodde inte jag skulle skriva har idag... men kande fort! sitter har med ont i magen.. hoppas det bara ar gaser.. joda, det tror jag nog! jepp jepp!

Kom till detta omrade for ca 1 timme sen, Kiliman som det heter. Ska bo pa kolping i natt med alla andra tjejer, som jag ska till lamu med imon! gott!

nu har jag lamnat barnehmmet for denna gang.. de e ju for bra baren dar.. har jag sagt det?? haha oh yes..
igar nar vi kom ut dit efter att ha varit dar, sa bakade de chapati.. ett afrikanskt brod.. typ som pita.. vi hjalpte till.. sa kul var det!! sen at vi det och hade jatte trevligt.. och allt avslutades med att jag och en tjej rose, gav varandra massage, och sen flatade baryl mitt har! massa sma inbakada flator.. fint var det! -you look really smart! sa alla till mig.. haha sa sota! vi var uppe sent, till halv ett.. rose var verkligen grym pa massage..!! gott!
sen i dag var det kyrka pa taket med alla barnen! de dansar och sjuner.. helt underbart! jag och isabella fick sjunga lite svenska sanger ocksa.. tyvarr vart det inte sma grodorna.. isabella var lite for blyg. med det vart lite astrid lindgrens sanger och nationalsangen! uppskattat! o sen nar killarna dansar,, haha! da smalter man! oj oj oj oj oj! sa hareligt.

sen packade jag resvaskan for lamu och at min lunch dar och sa adjo till barnen for denna gang. men det gick bra!
nu ar jag har, och det ar lika roligt att se alla igen!

nu ska det stekas i solen i nastan tva veckor! harligt! men ligga still i skuggan och rora sig i solen.. annars kommer jag do... men mycket bad blir det ocksa saklart! ha de bra allesammans! Pusss fina fina fina.


Kommentarer
Postat av: farmor

Hej igen har inte kommenterat ditt förra inlägg så nu blir det båda. Hoppas magontet "bara" var gaser. har varit i Tranås ett par dagar har bevistat möte med bostadsföreningar. Var till kyrkogården idag det är farfars födelsedag 82 skulle han fyllt satte upp lite påskliljor mini. Ska säga att vi har sol här oxå nu sådäså KRAM farmor

2009-03-18 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0