sista dagarn i mwanza

nu har jag bara 20 min pa mig att skriva ett inlagg...men det siiter en man brevid mig som patar om barnhem lr ngt...e ju lite stressad har va...tyvarr..
det ar torsdag, och pa lordag aker jag tillbaka till nairobi.. da ska jag vara pa barnhemmet i mlolongo en vecka.. innan det blir lamu.. allt ar ju andrat nu tyvarr..men men, life goes on!
jag e ganska mkt ensam har i mwanza.. alla andra tjejer bor inne i stan..men jag och johanna vill bo kvar dar ute..sa fint lugnt och skont...men johanna e inne ganska mkt hos annika i stan..sa jag sysselsatter mig sjalv...men ingetn fara./.i natt sov jag t.o.m. sjalv i husvagnen..jag overlevde! men de ar skont...da far man det som man vill..oh yes! och igar fick jag ett telefonsamtal..av johan! kuul! mdet vra roligt att hora en annan svensk rost,, och inte vilken som helst heller ju...!
det askar nu hela tiden...sa far e nar detta inlagg forsvinner, det forra gjorde...syn.d
men nu ar  det som sagt lite semester har...tar det lugn hela tiden...laser mycket och skriver mycket...lever pa frukt och notter, jordnotter! gott!
lite mer an tre vecko raterstar..spannende sista tid...kul och skont..aven om man langtar hem lite da och da..till fantasitksa folket i sverige!

ska ga ut lite pa stan nu...traffa emma och boka bussbiljett. imon ska jag sola, om solen kommer vill saga.. lite daligt vader nu tyvarr...manga flugor i luften p.g.a. regnet! storande...

men men, jag mar bra iaf!! ha e bra PUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0