livets laxa

mitt livs laxa just nu ar att inte stalla ifran sig vaskan nar man dansar bredvid den pa en festival. kameran stod helt plotsligt fem meter bort, utan min mobil nycklarna till rummet och min SYSTEMKAMERA med ALLA BILDER fran resan. 4GB. FIIII FANNNN. Jag har ett svart hal i hjartat, men forsoker njuta av allt annat anda. Jag ar hur lycklig som helst, forutom over att kameran med alla bilder inte ar mig nara. Jag som var saaaa lycklig over den. Jag tittade kanske bort i 15 sek, sen var den inte dar. FAN. Stackare till barn tror jag har tagit den. Jag ar pa jakt med mina homies efter dem. De sa det pa scenen infor alla pa festivalen, och jag har varit hos polisen. Kanske fungerar den pa hemforsakringen. Men bilderna!!! synd. Men jag far spara allt i mitt hjarta istallet.

Som skrivet, annars ar jag hur lycklig som helst! Denna festival har pa Zanzibar som just nu pagar for fullt. Afrikansk musik och dans hela dagarna och natterna. Helt ljuvligt! jag kan inte ha det battre. aahhhh, jag dansar dansar och traffar manniskor utan dess like. Alla vackra man som bara omringar mig. haha, rastafari her we come!

Kan inte uttrycka mig mer an att jag ar valdigt ledsen over kameran, och valdigt lycklig over att vara har!

Vackra varld med vackra manniskor! forutom nagra fa da....

Har ingen mobil nu kara familj! men hander mig nagot obra, sa kontaktar mia er. MIA! vilken PARLA!!!!! kan inte ha battre resekompanjon just nu!!!!! :) livet leker ina fina dagar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0