Sauti za busara!

Det var namnet pa festivalen som jag och min alskade van maria har varit pa nu, har pa zanzibar. Det vetyder Freedom of visdoms!
Jag tycker synd om alla att ni inte fick vara med har. Jag har haft nagra av mina livs lyckligaste dagar. Trots det som hande med kamesan. usch. jag har inte lyckats fa tillbaka den. har varit hos polisen nagra ganger, och de har skrivit en rapport till mig, sa jag hoppas jag kan fa lite pa forsakringen. Polisen har ar sa skona. vi skrattar och skamtar...och polishuset ser ut som en misar, hahah. mitt pa golvet ligger en skabbig katt...usch.
Nu sitter jag pa ett internetcafe har i Stonetown, som ar huvudstaden. Vi ska idag forsoka ge oss av norrut, hitta ngt fint hotell och ha det gott :) Tankte vara pa on nagra dagar till. sen drar vi till bagamoyo! som ligger norr om dar es salam. Dar finns det hur mycket kulturliv som helst. vi har mott sa manga har darifran. De har en skola som heter College of arts som vi ska besoka. Ayeah!

Menn aaaaah, jag vill alltid aka hit till denna festival. Ska nmog kanske bli en tradition. Alla manniskor, musik och dans. Jag har traffat en underbar norrman. Annu en gang pa resan har jag blivit foralskad. Jag ska bo hos honom i Bagamoyo forhoppningsvis, sa kanske blir det giftermal da. vem vet. Det var val det du ville mamma? :) hahah, skojjar bara!!!

Ha det fint allesammans! PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: farmor

Tråkigt med Din kamera men som sagt en läxa har Du fått om än så dyr,men det som finns inom Dej kan ingen ta ifrån Dej, låter morsomt med en norman.

Här rullar livet på som vanligt med snö o sol omvart annat längtar efter lite mera värme nu, Du får blåsa upp lite barma vindar till oss Ha de gött o njut av tillvaron bamse kram från farmor

2011-02-15 @ 21:32:22
Postat av: Emma slöjdläraren

Hallå där Julia!

Du verkar ju trivas hur bra som helst! Stölder är ju tyvärr ofta en del av resor även då man blir otroligt ledsen när det händer. Hoppas du får något tillbaka bara! Kanske skaffa en billig kamera sålänge?



Och DESSUTOM en norrman!?!? Ojojoj, ja här går det undan... Du kommer kanske hem med ring på fingret och tre barn. Tycker givetvis du ska göra den där festivalen till en tradition! Dock lite dyr tradition... Hoppas norrmannen är rik.



Här väntas det intensivt på våren! Men fick ett stort bakslag när kylan nu har kommit tillbaka. Så det är bara att ta fram alla vinterkläder igen som jag så glatt hängt undan.



Nu blir det lunch här på jobbet, önskar dig en fortsatt underbar resa!



Kramar från Malmö genom emma

2011-02-16 @ 12:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0