Alla ni kära där ute

Hej! nej nej nej, jag har inte åkt än! Jag har dryga veckan kvar här hemma på svensk mark. Några dagar i Tranås, och några dagar i Stockholm.
Men denna söndag-natt fick jag sådan lust att bara skriva. Jag känner sådan glädje, kärlek och värme. Trots det vackra vinterparadiset här utanför.
Jag älskar vintern, men tycker det ska bli sååå underbart att få komma iväg. Min hud behöver det också, min hud är lite känslig och gillar inte kylan vidare mycket :/ Synd!

Jag är så himla glad över alla fina människor jag har runt omkring. De som jag har samlat på mig under åren, och som har byggt ett litet bo i mitt hjärta. Jag värdesätter alla möten, och sparar alla godbitar så gott jag kan!

Världen är full av massa hemskheter, usch, man kan bli ledsen hur länge som helst över detta. Men man får inte glömma bort allt det goda som finns! Alla ni omtänksamma, trevliga, glada, givande, intresserade, engagerade, duktiga, kreativa, jaa alla ni som gör något för er omgivning och världen! Ni som försöker.
Inte bara tänker, utan även handlar!

Jag ser verkligen fram emot mitt besök i Kenya och Tanzania.
Men måste erkänna att jag redan nu längtar lite till Sverige-våren och sommar. Till lägenheten i Malmö. Jag älskar. Stormtrvis!

Tack alla fina vänner och familj som ger mig livsstyrka!
Imorgon ska jag äta frukost med en av alla mina bästisar, pål! ;) Godnatt!

Måste förresten bara tillägga att jag blev så lycklig på nyårsafton. Då kärt folk från Sydafrika, Kenya och Senegal ringde och önskade ett gott 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0