HellloO!

hejhejhej!
Nu skriver jag lite kort har. Det blir nog ett inlagg i veckan, kanske fler kanske. For nu befinner jag mig i Nairobi. Klassen har splittrats och vi far nu gora det vi sjalva vill. Jag och Mia ska tillsammans med dansare och reummare satta upp en liten show om dessa rosodlingar runt Lake Naivasha. Sen ska vi dit och upprada, och ha workshops. Spannande, nervost och roligt!
Efter tva veckor har ska vill ju till zanzibar! musikfestival. ayeah!
Sen ar fragan om jag ska bestiga kilimanjaro?! vad tycks?! ska jag ta chansen, aven att det kostar? hmm....

Jag har ju traffat alla barnen igen fran barnhemmet, saaaa kul! ahh, underbart. hahah. oj oj oj... De mar bra, och det var valdigt manga nya. Igar var jag och Mia dar igen pa deras sondags-gudstanst. Vi fick prata infor alla barnen. Och det slutade med att jag dansade med pastorn. haha, oj vad barnen skrattade!!! Jag har aldrig sett sa manga afriknska barn ligga dubbelvikta av skratt. underbart, det bjuder vi pa!! :)

Idag ska vi till ett barnfangelse har i Nairobi.  Sorgligt att det finns. Jag aterkommer!

Nu regnar det har!!    Ta hand om er, masssa kramar

Kommentarer
Postat av: Onkel PG

Det är klart du ska upp och se dig omkring - det kanske är enda chansen i livet.

Kul att du inte tappat i underhållningsvärde - tänkte där på dansen med pastorn o barnen.....!



Ta hand om dig!

Kramar från SniWezzzzzzzz

2011-01-26 @ 11:37:09
URL: http://www.motalatrafikskola.se/
Postat av: Onkel PG

Det är klart du ska upp o se dig omkring - det kanske är din enda chans i livet?!

Skönt att du inte tappat i underhållningsvärde - tänkte då på dansen med pastorn o barnens reaktion...!



Ta hand om dig!

Kramar från SniWezzzzzzzz

2011-01-26 @ 11:42:09
URL: http://www.motalatrafikskola.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0