LAMU

Hey! Lamu, today here we go! Ska traffa fiskarn, min van vasco. spannande! ha en skon vecka med mig sjalv. halsovecka kamma sig! bli brun det sista och fresh! tar flyget dit idag, forlat moder jord.
men forst ska vi nu dela ut alla saker till barnen som jag hade med mig fran geijerskolan i limahamn, malmo. grymt bra! jag har ocksa kopt saker till dem for 1000 kr. pennor, bocker och diverse. skolbocker/textbocker for 3000 kr. 600 kr till skor for pojkar som bott har pa ett hem i drygt 1 ar. 5000kr till mat pa barnhemmet. det kanns fantastiskt att fa hjalpa till! de ar sa lyckliga, liksa jag. paddy, en van har, han klaradesin uppkorning! sa nu har han korkort.suuper!

okej. jag skriver mer pa lamu! HA det fint kara ni! pussss!

Kommentarer
Postat av: brotha!

ha det kul och ta hand om dig. var försiktig. jag vill nämligen att du ska komma hem innan 14 april. för då har vi vår föreställning på skolan med låtar av maggio och winnerbäck!

och jag har börjat mejla med linnros :)

2011-03-21 @ 18:26:32
URL: http://snivee.blogspot.com
Postat av: farmor

Måste kännas fantastiskt att kunna göra något som Du ser resultat av även om man kan skicka pengar så vet man ju inte till 100% att det kommer rätt Du är en verklig eldsjäl när det gäller barn o ungdomar jag är så inponerad av Dej kram från en stolt farmor

2011-03-21 @ 22:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0