Moshiii!

Heeej!
NNuuu e vi i Moshi, som ligger langre in i Tanzania...Jag och maria ar har och halsar pa Dancan...kuuul! vi bor hemma hos honom och han tar hand om oss sa bra sa bra...inget ni behover vara oroliga for! vi har traffat andra svenskar som vi hanger med...som sagt, vi hanger! sa skont. haha...semester!!! nasta vecka ska vi ju vara pa barnhemmet i Nairobi, eller iaf jag. tva veckor. sen ar det en vecka kvar pa Lamu. Sen kommer jag hem till alskade sverige. Jag langtar inte ett dugg maste jag saga. jag trivs saaaa himla bra har!!! ljuvligt...jag vill ju stanna!!

hoppas ni mar bra dar hemma....skriver mer en annan gang.. ikvall ska vi ga ut och dansa..och idag har jag kopt massa mer tyger...helt sjukt, jag ar lite av en shoppoholic har...my gatt...PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Svensson

Underbart att läsa om hur bra du trivs, även om det på sista tiden har blivit lite jobbigt...

Tänkte bara berätta att jag och två kompisar har ansökt om att få göra vår praktik i moshi! Jag har lite kontakter där så vi kanske kommer vara på sjukhuset där om exakt ett år :) Har du sett något sjukhus? Är det bra?

Hoppas du fortsätter ha det jättebra o att killarna låter dig va! det rimmade du hehe ;)

Puss min fina!!

2011-03-04 @ 19:31:07
Postat av: farmor

Låter spännande med alla tyger hoppas få se en del nån gång. Ska retas lite med Dej nu känns det som det är vår på gång här solen värmer gott mot snön o det droppar av taket. Kram farmor

2011-03-05 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0