Nairobi!

Okej, nu ar vi tillbaka i Nairobi. Det kanns fint! vi ar pa det fantastiska barnhemmet som jag var pa for 2 ar sedan. barnen och personalen ar underbara mot varandra och oss..vi ska var dar i nastan tva veckor nu. sen aker jag till Lamu, en o utanfor kenya. sne kommer jag hem! jag njuter av allt, och njuter aven over att fa komma hem till vackrasta sverge med vackraste vanner och familj!
Vi ska forsoka dansa sa mkt som mojligt med barnen, hanga med dom och bara vara. idag ska vi kopa en cd-spelare sa vi kan lyssna pa mina skivor oh dansa till. ikvall ska vi ocksa mota JENS, som kommer fran sverige. Vi traffade honom i Moshi, han volontarjobbade pa ett barnhem dar, dar jag ocksa var for 2 ar sedan. Vi berattade om stallet vi ar pa nu i Nairobi, han blev nyfiken, och ska vara har med oss nu! kul med lite svenskt manskott i narheten!! haha. han e for skon.
Jag sitter pa dn minsta cybercafet har i Nairobi. mias rygg nuddar min. vi har det bra. sorgligt att se att det finns gatupojkar..usch. de sniffar lim och tigger pengar. men underbart att se att det finns sa manga som bryr sig, som t.ex det barnhem vi ar pa nu. de har startar ett nytt hem for bara streetboys nu, rehabilitation-centre. jag var dar idag. fina manniskor. det finns sa mycket man kan gora for manniskor i denna varld, men var ska man borja?! det blir att tanka pa nar jag kommer hem!
idag fyller min kare bror mattias 38 ar, grattis grattis grattis!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: farmor

Ska Du lära barnen dansa svenska folkdanser när du köpt en spelaparat se dom dansa små grodorna o räven raskar över isen o en polska från småland det blir något det!!!! för övrigt allt bra 3 gr varmt hurra. Ha det så bra KRAM

2011-03-13 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0